Kiemelt bejegyzés

~Bevezetés~

2016. november 2., szerda

~Bevezetés~

~Sziasztok! 

Nos, el is kezdeném a bemutatkozást :) 
Indítottunk egy blogot pár hete, (2016.10.02) azaz csak én. Akkor még gondolkodtam, hogy elkezdek egy BTS történetet, ami meg is valósult, csak folytatnom kellene. 

A lényeg annyi, hogy rengeteget szenvedtem ezzel a bloggal, mire rájöttem, hogy mit, hogyan kellene rajta csinálni.
Szóval, arra szerettem volna kitérni még főként, hogy van egy kis csapatunk,  így együtt használjuk ezt az oldalt, és gyártunk történeteket, amik az őrült, vagy olykor kreatív fejeinkből születnek meg. Nem tudok mit mondani, annyit beszélgetünk és ötletelünk a történeteken, hogy hihetetlen, de egy percét sem tudjuk megunni. Részben azért jó mind ez, mert együtt csináljuk és egymásért. De reméljük, hogy nektek is tetszeni fog minden (legalább is a nagyja) annak, amit itt találtok! :) ~Rossy


Jó szórakozást  kívánunk a blogon!
És egy képecske, hihi :3



/ Magyar BTS fanfictionok/Kpop fanfictionok és társai gyűlnek majd itt össze. /

Nincsenek megjegyzések: